:D

haha aa mycke har hänt och jag har inte orkat skriva vät inte varf ingen lust helt enkelt:p

JAG HAR TAGIT KÖRKORTEEETTT!!! haha äntliiigeeeeeeeeeen känns så skönt att ha de gjort och klart:P
faan vad chockad jag va när inspektören sa grattis trodde inte mina öron.:O hahah Fick köra saras bil hem från sollentuna sen också, hon va typ gladare än mig :P tog den 4/2-10 nu väntar jag bara på jag ska få hem kortet pallar inte köra runt med ett papper:p Sen väntar jag på en biiil av dady också (a)

seeen har vi också bokad cruise! Den 3/3 åker vi på "skidresa" hähähä vad jag e blatte.. :P Cäääzziii fyller 20 då också! så de blir extraa mkt fest:P ska bli skit kul längtar som fan! :P

sen igår va vi ute blev tvungen att fira körkortet:P drog till chaplins va första gången jag va där va väl helt ok ställe inget specielt men inte skit tråkigt häller:P Men hade kul men tjejerna like always :D


mitt körkort!:P



fick köra saras bil till stan (a)


jag och nilo på chaplins :) nilo e så söööt!


jag och sara baby<3


jag och jaane:D <3


fast bästa med kvällen va när vi körde in på bensinmacken med högmusik och nilo hoppar ur bilen och börjar dansa mitt på macken HAHAHA! sen hoppar jane och jag ut och dansar med henne vi stod typ i 10 min och dansa på bensinmacken. If u are with a crazy girl u get crazy like her! ;) Nilo blev filmad av några killar i en bil också så sök på iranie flippar på bensinmack på youtube så lär ni hitta henne! ;)


samma historia på donken-parkeringen:P


ida ska jag bara ta de lungt sitta hemma e sjukt sliten från igår vet inte ens varf.. :P hörs P'n'L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback