tunga grejer! :P

hähä vet ni vad jag hämta ut idag! Mitt körkort :D bilden blev fett misslyckad ser helt chockad ut hahaha :p känns helt sjukt att ha de iaf :P Drog till jobbet imorse för att äta så va min moster där, och hon lät mig ta hennes bil för att åka och hämta min bror och kusin från skolan:P så jag och sara gjorde de sen åkte vi runt med den faaaan vad skön den är att köra! hahahahahah sara "slow and turn up the volume" hahahahahhah (bara folk som åker med sara eller mig fattar) :P

Sen senare åkte jag till täby med mamma och moster:P Gissa vem vi träffar där hahaha Jacki och Patrik från paradise! Blev bara tvungen att ta kort med dom :P ASSÅ PATRIK E FETT SNYGG! Tyckte han va skit ful i programmet men på riktigt omg han e smal fin allt! :P hahhaa



patrik, kusin, jacki, jag :D







Kommentarer
Postat av: Caszandra

<3

2010-02-13 @ 18:48:50
URL: http://caaash.blogg.se/
Postat av: jessi

uppdatera din hmara!

2010-02-19 @ 13:00:46
Postat av: f

Kolla in min blogg och se vad du tycker ;]

2010-05-09 @ 18:03:20
URL: http://felizzia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback