falafel<3

såg nyss barnhemmet med lillebror ahaha båda låg under täcket och gömde sig vi kollade ur ett litet hål i handen (allt blir minde läskigt då! haha!) men fattade noll av filmen den va läskig aa och ganska bra tror jag men lite för kompliserad för mig(a). Har nyss ätit två mackor falafel och e FETT MÄTT! har ni haft den där känslan när man ätit för mkt och blir helt död efter man orkar inte ens röra på sig och typ bara vill slänga sig i sängen och dö! så känner jag just nu och de e vad jag ska göra nu också :D ska upp och slänga mig i sängen och kolla på resten av filmerna med lilsyrran och lilbrorsan :D sen ska jag nog decka så blir sista inlägget ida imorn ska jag jobba men vi hörs efter jobbet PEACE'N'LÖVE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback