God deam what a pain!

heemma nu! :D körde i morse och de gick skit bra! inte långt kvar nu :o...

Efter de tagga vi till täby typ 10 st som skulle göra piercing hos en lärling 50 spen! bästa:P OCH JA jag gjorde en =) var? de ni;)allt jag kan säga är DEEEAM VAD ONT DE GJORDE!!!! hahaha ska tillbaks och ta i örat när min läkt fick inte göra de också ida :( ska ta mitt i örat fett fint! :P fanns en tatuerings lärling han tatuerar för 100 kr!, så ska tatuera mig också om typ 2-3 veckor^^

Efter tuggade vi lite i centrum tills jag va tvungen att åka till berga och fixa mina fina flätor:) skönt att ha flätor igen skit snygga! :D


jag och cazzi o studion^^


cash och marre skadadeXD


(gammal bild men ni ser flätorna, they are back! :D)


P'n'L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback