going to sleep...

nu ska jag slagga suttit i flera timmar och mixat med en ny header ni får se den imorn ^^ men nu e jag skit trött ska upp skit tidigt imorn tagga till körskolan sen till täby göra två nya saker som ni får se imorn ;) fett nervööös! (tror jag kommer banga). sen ska jag vidare till berga och fixa flätor :P tror inte jag kommer hinna blogga innan jag taggar men bloggar när jag e hemma iaf:) goodnight!

tänkte slänga in några citat som jag hitta och diggade!


"Quitters never win, and winners never quit."

"Dont worry about the world coming to an end today, it is already tomorrow in australia."

"Dont be a hater when u can be a lover"

"Why torture yourself when life will do it for u?"

"Life is what we make it, always has bean, always will be."

"Music and rhythm find their way into the secret places of the soul"

"Why do i dance?... why do i breathe..."

"Dancing with your feet is one thing, dancing with your heart is another"



P'n'L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback