helgen =)

this wekend va fuckt up! men hade roligt som fan! mötte ju upp min lil cuz ritta i fredas vi små shoppade i stan, sen drog vi hem :) på kvällen drog vi på fest i vårby gård:P festen va ok RIKTIG lebnani haffle! de va roligt men festen dog tidigt så vi taggade och möte upp våran andra kusin aida i fittja som va på en annan fest :P vi chilla lite där sen tagga hem och decka:P

på lördagen vakna vi tidigt tagga till skärholmen och  shoppa mer hehe sen hem och fixade allt inför min kusin 18års fest som va sen på kvällen:P festen blev skit lyckad, de va skit roligt alla va riktigt fucka ur människor:P! hehe de va exakt som en my super sweet 18:P efter den festen va vi heeelt slut så vi drog hem och decka:P när vi vaknade på söndan skulle hon ha fest för släkten hemma så mami och papi kom och alla andra vi festa hos henne sen åkte vi hem:P

såå that was my wekend eller a kortfattat iaf hände mkt mer och så men palla:P.. nu e jag hemma helt sliten och slut knappt sovit nåt på hela helgen:P skönt att få sova i sin säng igen! :D


fredags innan vi drog:P


hahah väntar på bussen som skulle komma om 1 tim! :s
vi fick börja festen på busshållplatsen helt enkelt hahahaha


ritta, galnaste sjukaste största flipparen som finns! haha <3
ingen toppar den här bruden när de gäller att fucka ur!


lördagen, hade en kort svart enkel kläning med mina spetshandsar:)


vi fick en magdansös uppvisning också skit grymma:P


jag och aida (födelsedags barnet) <3


weei haffle haffle!


söndagens fest (mammorna HAHAHA)!


tjejerna ;D


hahahha


ingen riktig fest utan dabcke :D


och så va hon 18... :D


och nu ska jag sova:P natti and P'n'L! <3



Kommentarer
Postat av: Caszandra

Älskling <3 fin du var!

2010-01-18 @ 14:53:20
URL: http://caaash.blogg.se/
Postat av: RittAAAAAAAAAAAAa

HAHAHAHAHAHAHHA!!! SKÖN DU E ! för festa i en busshållplats heeelt sjuuuuukt!

2010-01-19 @ 23:18:36
Postat av: nadin :P

hahaha vad de va ju så! PÅGRUND AV DIG! :p

2010-01-20 @ 00:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback