I AM MUSIC!

Cozma skikade massa ny musik igår asso de går inte ens att förklara hur bra låtarna va! De va lite nya låtar från omarion och kesha och massa anda sitter och lyssnar på alla nu och vet inte vilken jag ska lyssna på för alla e SÅ GRYMMA! vill bara DANSAAA! :D nej ikväll blir de chilla hemma hehe jag får väl dansa in my mind.. ^^

DEN SJUKASTE GALNASTE LÅTEN! min och cozmas nya flipp låt! innan ni sätter på den vrid på HÖGSTA volym!



ny låt med omarion galen!


gaaleeen ocksåå!!


GALEEEEN!


asso har hundra till som e sjuukt grymma men kan inte lägga upp alla, hade fett svårt att välja vilka jag skulle lägga upp men lyssna på låtarna ni kommer inte ångra de dom e sjuuukt bra! :D

Kommentarer
Postat av: cozma

ASSÅ jag vet!!!!!!!!!!!! vi får hyra dans salen snart innan jag typ dör hhahaha

2010-01-25 @ 19:15:42
URL: http://cozmapolitan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback