okej nu börjar jag bli nervööös!

hääy! vad händer liksom fett tråkig dag! har jobbat och typ bara tagit det lungt:) la nyss på luren efter ett samtal med saraa asso god damn nu börjar jag bli nervös! har inte tänkt på de hela dagen men när jag snaka med sara och hon typ va mer nervös än mig hahah började jag fatta att de e imoorn! tack fär den saraaaaa hahahah! skoja bara hon e bäst!:P nej men så nu sitter jag och typ försöker lugna ner mig (det kommer gå bra nadin, du klarar de, bla bla bla) NOT! driver:P ni får veta vad de handlar om lateeer cuz' it brings bad luck to tell sooo be curious! :D anyway ska typ ta de lungt nu och sova tiiidigt ikväll så se ya later alligator!



this is how i fucking feel!


Kommentarer
Postat av: sara

okej, hahah jaa jag är nervös jag också! Gumman det kommer gå galaant <3 jag tror på dig!



btw jag vet att jag är bäst, man blir som man umgås gumman!

2010-01-25 @ 04:27:48
URL: http://onlysaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback