some dope watches!

sitter och kollar runt på klockor på internet måste skaffa mig en ny, min e fett tråkig:P
hitta flera stycken skit coole men vet inte vilken model jag vill ha haha..

den..



eller den..


eller den..


eller den!


hahah ni märker att jag e ute efter en färgglad klocka som ska vara lite plastig av sig tycker de e mkt snyggare:P
viktigast e att klockan finns i flera olika färgen så man kan samla alla! haha (a)

hitta en som jag doooog för men de e en d&g klocka pallar inte lägga ner mkt cash på en klocka spec när man inte har jobb :/
men den va skiiit tung ska köpa den nångång iaf:P



P'n'L



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha tror många som följer din blogg, har insett om inte skadats av alla dina färger;) t o m färgblinda ser färgerna för att de är så färgglatt!haha...

2010-01-12 @ 01:30:19
URL: http://onlysaro.blogg.se/
Postat av: S'

ja tror vi har en liknande sån där klocka som är på sista bilden på mitt jobb faktiskt hahaa :):)

2010-01-16 @ 15:27:20
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback