trött...

har fan inte varit så här trött på länge svider i ögonen för att jag e så trött.. ska nog decka snart, kommer vara första gången på ett halvår jag laggt mig såhär tidigt:O har vänt upp och ner på dygnet totalt men nu e de dax att vända tillbaks funkar ej såhär:P men först måste jag kolla klart på harry potter och fenixordern! har harft värsta harrypotter vekorna och sett alla filmer, vill se dom innan jag ser den senaste :) faan hade glömt hur jävla grymma dom e! haha. natti!


HARRY POTTER IS DA SHIT! =D



hahahahha ber er kolla skillnaden på han i ettan och feman! Man ser värkligen hur stor han har blivit! Harry is a big hot boy now^^  fast han va världens sötaste som liten!


P'n'L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback