vill ha helg!

packar hihi har typ tagit med mig kläder för en vecka och ska vara borta i två dar (a) kommer komma hem på söndag asso :P kommer sova hos min kusin i fittja, hon fyller 18 på söndag och ska ha en my sweet 18 på lördag:) så kommer hjälpa henne och fixa allt:) så imorn kommer jag åka tidigt och möta upp min andra kusin i stan vi ska kolla runt och så sen vidare hem till henne sen får vi se vad vi hittar på, hon snaka om nån fest i vårby:O sen lördag taggar vi till aida(andra kusinen som fyller år) och hjälper henne med allt och festar igen hehe längtar galet! :P hoppas de blir kul:P bööh ska förtsätta packa vet inte vad jag ska ha på mig blir galen! :S tjejer.... sen så ska jag slagga ska upp tidigt -.-'  =) men bloggar under helgeen om jag får tid, annars får ni höra allt på söndag:D Peace and löve så länge! <3



jag, aida och rita^^ tjokisar:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback