IM GOING TO STREETSTAR!!!!!!! :D

WEEY! :D Alla vet vem Mr. Do it for the ladies e? katt bloggaren bryan (mulattobee.se). Iaf han hade en tävling på sin blogg där han tävla ut två biljetter till streetstar i solnahallen nästa vecka:D och gissa vem vinnaren bleev... hahaha ME! Snacka om att jag blev chockad när jag såg mitt namn som vinnaren i hans blogg!
Streetstar e som e skit stor danstävling som hålls varige år, det kommer crews från hela världen för att tävla i olika grymma dansstilar. E skit glad har alltid viljat gå på den men har aldrig gjort det! Så de blir första gången i år, Längtar som fan! TACK BRYAN, YOU'RE THE MAN!!




tävlingen...


This is where am at next saturday and sunday! :D



Kommentarer
Postat av: E

DU borde kolla lite nogrannare på affishen det är den här helgen och inte nästa vecka.. så alltså NU på lördag och söndag!

2010-01-28 @ 20:02:28
Postat av: Liza Hype

din jävla idiot jävel streetstar heter avengemanget. Tävlingen heter juste debout.

Crews från olika länder? Hell no. Du har ingen koll gumman... fuck you

2010-01-29 @ 11:35:17
Postat av: Lisa

din jävla idiot jävel streetstar heter avengemanget. Tävlingen heter juste debout.

Crews från olika länder? Hell no. Du har ingen koll gumman... fuck you

2010-01-29 @ 11:35:54
Postat av: nadin

Men OMG OCH! VARÖR BRYR DU DIG!! KALLA MIG INTE IDIOT! läs min header NO HATERS TACK!!!! OHHHH'!!!!!!!!!!!

2010-01-29 @ 18:33:39
Postat av: jessica

Liza. Fuck you and your mom och tagga och passa dig. Avundsjuka biatch!

2010-01-29 @ 20:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback